torsdag, augusti 14, 2008

Nu har jag snickrat igen!

...och även dem här gången blev det en bänk! Det är riktigt kul att snickra, även om det inte blir perfekt utan kanske lite snett ibland.. Bara det blir stadigt och ser trevlig ut, är jag tämligen nöjd!


Den här bänken tänkte jag skulle vara en del av trädgårdsmöblemanget ihop med bord och stol/stolar, riktigt bekväm är den! Nu ska den målas lite till (den har ju en undersida också...), torka och flytta ut i trädgården, sedan får jag fortsätta med nästa möbel! :-D

Måste även visa en bild på de minst sagt lustiga och förstås gulliga, appenzellerkycklingarna! De är 3 veckor gamla och så charmiga!

2 kommentarer:

lilian sa...

DEN soffan skulle jag vilja ha ritningar till.....den verkar mycket stabilare än den förra

Linda Färnevik sa...

Lika stabila bägge två! Det här är ju mer en trädgårdssoffa, det andra mer en bänk. Bägge två är otippbara så länge man inte tar spjärn mot ngt då... Du kan få ritning när ni kommer hit...