torsdag, mars 12, 2009

Hur ska vi ha det? Sommar eller vinter?!?

Ute snöar det för fullt. Inne går Alma klädd så här, halterneckklänning, foppatofflor och snäckhalsband (stranden nästa ungefär). Nå, hur ska det vara egentliegn, är det sommar eller vinter?!Förövrigt har Ada & Agda, ankorna, fått en ny make idag, jag hade riktig tur som fick tag på en, dessutom med hemleverans! =) Blekare, nättare och lite mer feminim än sin föregångare är han, trots att de är minst halvsyskon, men förhoppningsvis är han man nog att producera nya småankor. =) Ganska söt är han också, faktiskt. I morgon ska han få följa med sina nya fruar ut i trädgården, men tills dess får de hålla sig inne och lära känna varandra.

6 kommentarer:

Nina sa...

Det var härligt att se dig; trots allt!!!
Har du recept på munkar (som friteras i olja) ??

kram/Nina

Nina sa...

eller ska jag goooooogla ?

Linda Färnevik sa...

Klart jag har munkrecept här på bloggen, kika här: http://storaaleberg.blogspot.com/search?q=munkar Och det var fint att se dig också, du kändes upplivad trots elände! kram

Nina sa...

du det är ju inte såååå farligt med mig egentligen.. känns bra också att få gny till någon som (låtsas) bry sig iallafall;=D

Nina sa...

nämen där fanns ju ett recept...hallo vem behöver goooogle när man har Linda! Som till och med visar bilder och allt...supert skall prövas i helgen....

Nina sa...

jaaa visst är det härligt med deras trumpetande...
bakade munkar igår... nästa gång ska jag ha citrusskal i !!!

kram/N