tisdag, september 15, 2009

Äckelblogg

Just nu handlar den här bloggen enbart om spyor, bajs och tarmar. Jag lovar att efter morgondagens undersökningar ska jag ha inside-bilder från mina tarmar som rubrikbild. Och som profilbild. =) Jag tror visserligen inte att ni tycker det här är sådär vansinnigt roligt, men å andra sidan tycker inte jag heller att det är det, så ni kan gott få lida lite ni också. Det är ändå mest synd om mig som får uppleva det live, så det så! =)

Nyast på skitfronten är att magen, trots uppkräkandet av laxermedel, har kommit igång så smått. Och det gör inte mer ont än att det är hanterbart. Nu ska jag bara få sköterskorna att förstå att de inte får sätta någon ny droppnål i handen förän jag är färdig på toa, jag MÅSTE kunna tvätta händerna ordentligt, så är det bara! Och idag är det dax för höger hand, så de kan ändå gott vänta tills jag är färdig med mitt datorknappande.

I övrigt ska ni vara jäkligt glada att jag inte har med mig kameran hit. Som ni vet så brukar jag normalt sett alltid bildblogga, och jag lovar att ni inte vill se det jag åstadkommit de här dagarna!

5 kommentarer:

Koola Viola sa...

Ha ha, jag tycker bara det är kul att någon mer än jag skriver om poop ;o)

Fast visst, jag brukar skriva om hönspoop eller hästpoop. Inte om mitt eget. Men ombyte förnöjer. *skrattar*

Hoppas du mår bättre snart.
*skickar en blogg-kram*

Pernilla sa...

Hej Linda... fy va trisst det du behöver genomgå. Jag är inte det minsta avundsjuk ;-) på dig. Men däremot tycker jag väldigt synd om dig. Men vi får hoppas att du snart är på benen igen så den lilla godingen Alma snart har sin mamma hemma. Tänker på dig även om det är lite långt att hälsa på dig. Mailen får funka så länge.

Kramar Pernilla

Skumme sa...

Fy, det låter inget vidare. Hoppas undersökningen går bra och att de hittar vad som är fel. Ska tänka på dig i morgon! Kram

Nina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjärtans Fröjd sa...

det är bara jag som tar bort mina egna kommentarer ,..

hoppas att allt har gått bra !!