måndag, september 14, 2009

DRICKA....

4 liter. på 4 timmar. och det är inte hallonsaft direkt. och eftersom magen är igensvullen har jag svårt att dricka ens en mugg. Jag kan aldrig tro att jag ska kunna dricka så mkt då.

Dessutom får jag panikont av att magen drar igång för att smälta lite kokt jävla ris. Hur ont kommer det då inte att göra med laxermedel, som VERKLIGEN kör igång tarmen?Jag är så rädd, har gråtit flera timmar nu... Dessutom gör tydligen själva undersökningen redigt ont har jag fått höra av flera som gjort det. Och då var deras tarm inte ens särskilt sjuk tan problemet var typ "får ont i magen och måste på toa om jag äter stark mat". ångest ångest ångest.

Tanten har flyttats och jag har nu rummet för mig själv och kan gråta och yla utan att någon märker det...

Och Alma går runt och säger hemma att mamma inte vill ha henne, därför är mamma borta. Och jag gråter ännu mer...

3 kommentarer:

Hönsmammann sa...

Jag känner ju inte dig men har hittat din blogg genom att ni har djur. När jag läste ditt inlägg så blev jag så berörd och villelämna en liten kommentar. Jag vet hur det är när livet är jobbigt och man tvingas igenom en massa saker. Hoppas att det går bra med allt.

Nina sa...

men älskade älskade Linda! du ska alltid vara värst ;=D
jag kan ju inte med att klaga på foten min nu ju....jag har ont när jag vickar på foten ju

man får böla; det är befriande och man får vara rädd och liten!"!!!

kramar i mängder och en rejäl puss det kommer att gå bra !!!

Elin sa...

Din stackare, hoppas undersökningen går bra och att du får komma hem till Alma och stybbe snart.Tänker på dig.

Kramiz igen Elin