torsdag, november 12, 2009

Taket är färdigt!

Heldag i hönsgården. Jag har nätat tak från morgon till kväll idag! Eller i alla fall till eftermiddag. Jag ska tvinna ihop en skarv och klippa lite överflödigt nät på ena sidan, men sedan är taket FÄRDIGT!!!

Det blev faktiskt jäkligt bra och spänt. Och var ganska roligt om man bortser från att det gjort ganska ont i händerna att dra och slita i metallnätet... Det är kul när man ser resultat av sitt slit!

Får jag bara upp en dörr så kan hönsen få gå ut nu medan jag fixar mellanvägg och lite annat inne i gårdarna!! Hoppas på att kunna släppa ut appenzellergänget redan i helgen!

2 kommentarer:

Göran sa...

Snyggt jobbat! Hökar göre sig icke besvär

nordicharps sa...

Jösses, vad du har jobbat på... bra gjort, älskling! Jag åker ner och tittar någon dag i nästa vecka med min Nya Bil!