torsdag, mars 25, 2010

15 rör blod...

...fattigare är jag nu. Det har tagits en hel hög provet efter gårdagens reumatologbesök, där en ny läkare började fundera på eventuella samband mellan min ryggsjukdom och mina missfall. Det finns tydligen flera sjukdomar som det skulle kunna tänkas vara. Tänk att man skulle behöva åka till reumatologen för att bli utredd för missfall!?!

I övrigt vill jag också ge er ett boktips. Under mina 5 timmar på sjukhuset igår, blev jag i desperat behov av att få läsa ngt (och hade naturligtvis glömt min bok hemma...), så jag plockade åt mig ngt på pressbyrån. "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringer.
Boken med det ngt speciella namnet är en bok med Mias krönikor, och igenkänningsfaktorn är ofta stor. Jag satt i väntrummet och skrattade högt resp blev tårögs om vart annat. Det ska mycket till för att göra mig SÅ känslosam i ett läge som det. Jag är GLAD att jag glömde min bok hemma, annars hade jag aldrig fått för mig öppna den här! =) Rekomenderas!

1 kommentar:

Hjärtans Fröjd sa...

hoppas du mår bra !! jag ska läsa boken :=D gillar Mia !!

kram/N