lördag, januari 22, 2011

Fler födelsedagspresenter

Inte önskade jag mig ngt, men likväl fick jag fina presenter som jag verkligen behövde/ville ha! Det är fint det här med födelsedagar! =)

En ny datamus (den gamla Stybbe ärvt från jobbet, hade avlidit efter lång och trogen tjänst...), en stor brödburk med svensk text, en bok om torpväxter, prenumeration på trädgårdstidning, en bordsduk i precis rätt färg, choklad, blommor samt lite pengar av min far, som ska gå till ett par nya vinterskor. Mina gamla läcker som såll trots att jag limmat dem både en och två gånger. Går väl an så länge det är många minus, men så fort det blir töväder som är jag plaskvåt om fötterna! =/

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fin burk !!

nordicharps sa...

JÄTTEfin burk!!

Sjömans-Elin sa...

Grattis i efterskott!

Och när du skriver om brödburken kom jag på hur allergiska ni är mot engelska. Eftersom ni redan har ett får med engelsk namn (Shaun) skadar det inte om det kommer ett till, eller hur? Brorsan röstar för Dolly, jag funderar på Ashely ;)

Linda Färnevik sa...

Dolly, gillade jag skarpt! Så tar du inte det, döper jag säkert ngt rekryteringsfår till det! =)

(Shaun är by the way slaktad sedan länge!)

Pernilla Skällaredsgård sa...

Grattis i efterskott. Visst är det underbart med födelsedagar om man får saker man verkligen behöver.

Har en fråga... vet du någon som testat spinna garn av hästhår? Det är bara en tanke som slog mig.

Mvh
Pernilla