onsdag, december 07, 2011

Pepparkaksbygget!

Jag gillar att baka. Och jag gillar roliga tävlingar! När maken hittade tävlingen "Baka en pepparkaksmotorsåg, och vinn en riktig!" så var jag inte sen att haka på. För nog tusan borde jag ha en egen motorsåg!?

Efter lite om och men, en hel del tvivel på min egen förmåga och en regäl brännblåsa på en fingertopp: Det här är mitt bidrag, min alldeles egna pepparkaksmotorsåg!"Alma 5 år får furorna på fall med en kvalitetssåg från Jonsered !"
För att vinna behöver jag din röst, och röstar gör du här: http://apps.facebook.com/bakeachainsaw/?p=open&id=171
Tyvärr verkar man vara tvungen att vara medlem på facebook för att kunna rösta... Så är du inte det kanske det är dax att bli det, så att jag kan få min såg. (det går väl alltid att avregga sig igen. ;-))

4 kommentarer:

Mamma Mimmi sa...

Underbart - klart att att du ska få min röst!

nordicharps sa...

Röstat!! Delat!!

Anonym sa...

Man kan inte avregga sig från Facebook. Man är fast där för alltid tyvärr. Inaktivera kontot kan man göra. Din länk funkar inte på iPhone iaf

Linda Färnevik sa...

Jasså det är så illa att man är fast för alltis, ja där ser man... Länken måste kopieras och klistras in...