lördag, januari 07, 2012

Dörren! del II

Nu äntligen kan jag visa er insidan också! =)(så här såg det ut innan..)








Hittade föresten en bättre förebild från utsidan. Så här såg entren ut när vi flyttade hit. (bilden är tagen första sommaren, när vi la om det läckande taket...)


Jag tänker ibland att knappt något alls har hänt på de här 4 åren som vi bott här, men när jag tittar på gamla bilder inser jag att vi har fått gjort massor! Och det känns väldigt, väldigt bra! (det är nästan det roligaste med bloggen, att kunna gå tillbaka och titta vad man faktiskt har gjort!)

8 kommentarer:

lilian sa...

vilket "lyft" huset har fått tack vare er!!!!!
superläckert!!

gemigsinnesro sa...

Wow det ser ut som en helt ny hall :). Fint!

Sjömans-Elin sa...

Inbrottssäkert värre! Och snyggt! Behövdes!

Linda Färnevik sa...

Ja det går framåt, så sakterliga! =)

Karin sa...

Jättefint! Var har du hittat dina fina hissgardiner?!

Linda Färnevik sa...

Karin: tack så mycket! Gardinerna har jag sytt själv av gamla lakan och spets, se här: http://storaaleberg.blogspot.com/2011/11/gardinsomnad.html

Karin sa...

Men herregud Linda, jag som inte kan sy! :-S Jag hade ju hoppats att du hade köpt dem nånstans... ;-) jag får hem o öva...hihi!

Linda Färnevik sa...

Om det är till någon tröst så kan jag säga att det kan inte jag heller. ;-) Men den här var enkel att sy, bara säg till så ska jag försöka förklara hur!