lördag, juli 07, 2012

Trampsten från skroten

Trampstenar verkar ha blivit populärt, i både grusgångar och gräsmattor. Fint är det också, kan se ut så här, eller så här, till exempel. När jag härom dagen var inne på makens jobb på Tappers med tårta , såg jag en del från en ringvält i en skrothög, och tänkte genast: trampsten!

Än så länge finns det bara en, men jag tänker mig att få tag på fler, och placera ut lite oregelbundet i gruset. Tycker det blev jättebra, min "sten" passar perfekt ihop med rostiga armeringsjärn och grova stockar... Trampsten på mitt sätt! =)


3 kommentarer:

Anna E sa...

Jag tycker din trampsten är snyggast.
Hälsningar,
Anna E

Johnna G sa...

Håller med, så snyggt med din trampseten! Ska helt klart apa efter och leta efter "trampstenar" till mina grusgångar.

Anonym sa...

Häftigt! Vilken bra ide! Den tror jag fler kommer efterapa (dock inte jag själv för jag har inget grus i trädgården...) men jag ska minnas vart jag såg det först! hi hi! /Anna