söndag, september 14, 2014

Med Alma på lekplatsen

Ganska ofta känner jag att jag börjar bli "gammal", 30 år fyllda och allt. Den känslan försvann fortare än kvickt när jag hängde på Alma i diverse klättrande på lekplatsen!
Alma visar...
...och jag härmar! Det var nog 20 år sedan sist!
Balansgång
Jag tar det hela lite längre. "I belive I can fly!" (nej, jag ramlade faktiskt inte ner)
Till sist tyckte Alma att jag skulle gå armgång. Vet inte om jag någonsin gjort det förut? Tre varv på armgången gav dubbelt så många blåsor i händerna, men jag känner mig nöjd med min insats. Det här var roligt!

2 kommentarer:

Anne i Hjo sa...

Jäklar! Du är visst både vig och stark! Tror inte jag skulle kunna gå ett enda steg armgång!

Vad smal du har blivit föresten! Du ser riktigt vältränad och fit ut ju! Antar att du tränar? Hur hinner du det OCKSÅ? =)

Anne i Hjo sa...

...och har bra balans, ville jag tillägga!