fredag, mars 20, 2015

Till salu

Nu är det dags att sälja av lite djur som jag haft lite svårt att släppa ifrån mig, och därför behållit över vintern!

Broncekalkoner kläckta sommaren 2014. Hönorna värper för fullt! Någon har även visat prov på ruvlust. Snälla och trevliga. Uppvuxna med höns. Säljes parvis. 1000kr/paret. Extra höna vid köp av par, 700kr. SÅLDA!


Myskdrake kläckt augusti-14. Stor och välvuxen, snäll och trevlig. 200kr. SÅLD!
Vita maraner, 1 par. Kläckta sommaren 2014. Mycket ovanliga i Sverige! Mörka ägg. 700kr

Ungtupp, faverolle. kläckt sommaren 2014. 200kr SÅLD

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är såååå förtjust i dina maraner 😀😀😀😀

Unknown sa...

Jag är såååå förtjust i dina maraner 😀😀😀😀

Linda Färnevik sa...

Visst är de vackra! Ett par finns kvar till salu! ;-)

Linhda sa...

Hej. Vi har fått kycklingar och tyvärr blev det bara två den här gången. Därför skulle jag vilja köpa några till och se om mamman adopterar dem. Det funkade bra förra året. Här du några kycklingar som är ca 2 veckor?

Linda Färnevik sa...

Nu finns det kycklingar till salu, se separat inlägg!